Pri tomto spôsobe platby je možné objednávku uhradiť iba ihneď po potvrdení objednávky. Ak sa Vám platba z nejakého dôvodu nepodarila, nedokážete sa vrátiť k dokončeniu okamžitej platby. Objednávku uhraďte klasickým prevodom na účet (napr. internet bankingom). Číslo účtu IBAN aj variabilný symbol  nájdete v potvrdení objednávky, ktoré ste dostali na e-mail. Platba bude spárovaná podľa variabilného symbolu. O prijatí platby dostanete informáciu na e-mail.

Nákup tovaru na splátky na našom e-shope je možné zrealizovať cez splátkovú spoločnosť CETELEM (www.cetelem.sk).

Nákup na splátky je možný len pre objednávky nad 100€.

Upozorňujeme zákazníkov, že pri nákupe na splátky nie je možné rozdeliť objednávku na postupné dodanie tovaru (objednávka bude vybavená (odoslaná), až keď budú všetky objednané produkty skladom).

Pri objednaní tovaru, ktorý nie je skladom, zmluva so splátkovou spoločnosťou vzniká potvrdením objednávky, nie až po dodaní tovaru zákazníkovi.

 

V prvom rade je potrebné zaregistrovať sa na našom e-shope www.kondela.sk. Na email, ktorý zadáte v registrácií, Vám príde prihlasovacie heslo. Po prihlásení sa do e-shopu si vytvoríte objednávku a v nej zvolíte platbu "online splátky".

Po zvolení splátkovej spoločnosti, budete vyzvaný, aby ste si zvolili splátkový produkt.

Pokračujete zadávaním potrebných údajov pre objednávku.

Po potvrdení objednávky budete presmerovaný na stránku splátkovej spoločnosti, kde vyplníte žiadosť o splátkový úver. Spoločnosť túto žiadosť posúdi a v priebehu niekoľkých minút budete prostredníctvom e-mailu alebo SMS informovaný o tom, či je úver schválený alebo zamietnutý.

Pri platbe na dobierku pri prevzatí tovaru odporúčame mať nachystanú hotovosť. Nie každý šofér má k dispozícii platobný terminál. Zaplatiť kartou viete dopredu počas nákupného procesu.

Podrobný návod, ako si vytvoriť objednávku nájdete tu: kondela.sk/vsetko-o-nakupe/ako-nakupovat/.

Za storno objednávky neúčtujeme žiadny poplatok. Napíšte nám žiadosť o storno objednávky spolu s číslom objednávky na mail [email protected].

Pri uplatnení zľavy na dopravu (doprava zadarmo, 50% zľava na dopravu) je dôležitý dátum vytvorenia objednávky, nie dátum dodania tovaru. Ak si vytvoríte objednávku počas trvania tejto akcie, zľava Vám platí, hoci by sme Vám tovar viezli po skončení akcie. To isté platí, ak v čase objednávania bol tovar lacnejší ako v čase, keď Vám nábytok vezieme.

V prípade, že tovar nemáme skladom, nájdete informáciu o očakávanom dátume naskladnenia v detaile produktu. Termín, kedy bude tovar naskladnený, sa v niektorých prípadoch môže zmeniť.
Ak chcete mať prehľad o produktoch, ktoré vás zaujímajú, odporúčame pridať si ich do Wishlistu. Vo svojom používateľskom profile následne prehľadne nájdete informácie o cene i skladovej dostupnosti.

Ak ste si objednali viac položiek a nie všetko je momentálne dostupné na sklade, môžete si počas objednávky zvoliť, či máme vašu objednávku vybaviť kompletnú (až keď bude všetko na sklade) alebo nekompletnú (najprv pošleme to, čo je v čase objednania na sklade a zvyšok dodáme až po doskladnení). Ak si zvolíte dodať nekompletnú objednávku, náklady na dopravu vám budú účtované len raz.

Pri individuálnej objednávke je doba dodania od 14 – 17 týždňov. Túto informáciu nájdete priamo v popise výrobku.