Pri tomto spôsobe platby je možné objednávku uhradiť iba ihneď po potvrdení objednávky. Ak sa Vám platba z nejakého dôvodu nepodarila, nedokážete sa vrátiť k dokončeniu okamžitej platby. Objednávku uhraďte klasickým prevodom na účet (napr. internet bankingom). Číslo účtu IBAN aj variabilný symbol  nájdete v potvrdení objednávky, ktoré ste dostali na e-mail. Platba bude spárovaná podľa variabilného symbolu. O prijatí platby dostanete informáciu na e-mail.

Nákup tovaru na splátky na našom e-shope je možné zrealizovať cez splátkovú spoločnosť CETELEM (www.cetelem.sk).

Nákup na splátky je možný len pre objednávky nad 100€.

Upozorňujeme zákazníkov, že pri nákupe na splátky nie je možné rozdeliť objednávku na postupné dodanie tovaru (objednávka bude vybavená (odoslaná), až keď budú všetky objednané produkty skladom).

Pri objednaní tovaru, ktorý nie je skladom, zmluva so splátkovou spoločnosťou vzniká potvrdením objednávky, nie až po dodaní tovaru zákazníkovi.

 

V prvom rade je potrebné zaregistrovať sa na našom e-shope www.kondela.sk. Na email, ktorý zadáte v registrácií, Vám príde prihlasovacie heslo. Po prihlásení sa do e-shopu si vytvoríte objednávku a v nej zvolíte platbu "online splátky".

Po zvolení splátkovej spoločnosti, budete vyzvaný, aby ste si zvolili splátkový produkt.

Pokračujete zadávaním potrebných údajov pre objednávku.

Po potvrdení objednávky budete presmerovaný na stránku splátkovej spoločnosti, kde vyplníte žiadosť o splátkový úver. Spoločnosť túto žiadosť posúdi a v priebehu niekoľkých minút budete prostredníctvom e-mailu alebo SMS informovaný o tom, či je úver schválený alebo zamietnutý.

Pri platbe na dobierku pri prevzatí tovaru odporúčame mať nachystanú hotovosť. Nie každý šofér má k dispozícii platobný terminál. Zaplatiť kartou viete dopredu počas nákupného procesu.

Podrobný návod, ako si vytvoriť objednávku nájdete tu: kondela.sk/vsetko-o-nakupe/ako-nakupovat/.

Za storno objednávky neúčtujeme žiadny poplatok. Napíšte nám žiadosť o storno objednávky spolu s číslom objednávky na mail [email protected].

Pri uplatnení zľavy na dopravu (doprava zadarmo, 50% zľava na dopravu) je dôležitý dátum vytvorenia objednávky, nie dátum dodania tovaru. Ak si vytvoríte objednávku počas trvania tejto akcie, zľava Vám platí, hoci by sme Vám tovar viezli po skončení akcie. To isté platí, ak v čase objednávania bol tovar lacnejší ako v čase, keď Vám nábytok vezieme.

V prípade, že tovar nemáme skladom, nájdete informáciu o očakávanom dátume naskladnenia v detaile produktu. Termín, kedy bude tovar naskladnený, sa v niektorých prípadoch môže zmeniť.
Ak chcete mať prehľad o produktoch, ktoré vás zaujímajú, odporúčame pridať si ich do Wishlistu. Vo svojom používateľskom profile následne prehľadne nájdete informácie o cene i skladovej dostupnosti.

Ak ste si objednali viac položiek a nie všetko je momentálne dostupné na sklade, môžete si počas objednávky zvoliť, či máme vašu objednávku vybaviť kompletnú (až keď bude všetko na sklade) alebo nekompletnú (najprv pošleme to, čo je v čase objednania na sklade a zvyšok dodáme až po doskladnení). Ak si zvolíte dodať nekompletnú objednávku, náklady na dopravu vám budú účtované len raz.

Pri individuálnej objednávke je doba dodania od 14 – 17 týždňov. Túto informáciu nájdete priamo v popise výrobku.

MASÁŽNY PRÍSTROJ ponúkame ako darček za symbolickú cenu 0,01 € (masážny prístroj v hodnote 30 €) k objednávke s hodnotou nad 70 Eur s DPH. Masážny prístroj je súčasťou objednávky a bude expedovaný spolu s ostatným tovarom. Skutočne zaň zaplatíte iba 0,01 €. Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa má zákazník právo rozhodnúť sa, či má o ponúkaný darček záujem. Preto je potrebné potvrdiť záujem o masážny prístroj priamo v objednávke.

V objednávkovom formulári v 2. kroku „DOPRAVA, PLATBA“ si zvoľte spôsob dopravy „Osobný odber z predajne“. Zaškrtnite mesto, v ktorom si chcete tovar prevziať. Pri objednávke s odberom z predajne sú možné iba dva spôsoby platby „prevodom online“ alebo „na splátky cez spoločnosť QUATRO“. Zaplatíte iba za tovar, dopravné náklady Vám nebudú účtované. Tovar budeme expedovať z centrálneho skladu z Nižnej na Orave na predajňu po prijatí platby na účet. Z predajne Vás potom budú kontaktovať. Tovar, ktorý objednávate cez e-shop s vyzdvihnutím na predajni, fyzicky na predajni nie je. Po prijatí platby bude na predajňu expedovaný, čo môže trvať niekoľko dní.

V prípade internetového nákupu máte v zmysle obchodných podmienok právo tovar vrátiť do 14 dní od nákupu. Tovar je nutné vrátiť na vlastné náklady priamo k nám na centrálu do Nižnej. Tovar musí byť nepoškodený, v demonte a zabalený podľa možnosti v pôvodnom obale. Vrátenie tovaru je potrebné oznámiť nášmu e-shop oddeleniu na tel. číslach 0902 896 746, 0911 107 457 alebo mailom na adresu [email protected]. V rámci našich benefitov je možné vrátiť tovar bez udania dôvodu až do 60 dní od zakúpenia tovaru. V tom prípade však musí byť tovar nerozbalený a v originálnom obale.

Máte taktiež druhú možnosť. Ak nie ste s tovarom spokojný, resp. tovar má vady, ktoré podliehajú reklamácii, máte právo podať reklamáciu e-mailom na adresu [email protected].

Ďalšia z možností je vybrať si z našej ponuky iný tovar. Tento tovar si budete musieť znova objednať a zaplatiť, ako nový nákup. Keď Vám ho budeme viezť, prevezmeme od Vás nábytok na vrátenie. Len čo ho budeme mať späť na sklade, peniaze vrátime na účet. Výmenu tovaru je potrebné oznámiť nášmu e-shop oddeleniu na tel. číslach 0902 896 746, 0911 107 457 alebo mailom na adresu [email protected].

Na vytvorenie objednávky nemusíte byť registrovaný. Objednávku si môžete vytvoriť aj bez registrácie formou "jednorazového nákupu". Registráciu na e-shope kondela.sk však odporúčame hlavne preto, aby ste mali o svojich objednávkach prehľad na jednom mieste a ušetrili čas pri ďalších nákupoch.

Ak máte k dispozícií zľavový kód, môžete ho zadať v prvom kroku vašej objednávky. Výsledná cena vám bude automaticky prepočítaná po potvrdení kódu. Ak zľavový kód obsahuje písmená, zadávajte ich vždy veľké (napríklad ABC, nie abc). Zľavové kódy sú aplikovateľné na celú objednávku, preto nie je možné pri použití zľavového kódu zvoliť možnosť vybaviť objednávku nekompletne. Zľava zo zľavového kódu je počítaná z aktuálne platných maloobchodných cien produktov.

Upozorňujeme, že pri jednej objednávke je možné vždy využiť len jeden zľavový kód. Zľavové kódy nie sú kombinovateľné s inými zľavami. V prípade, že ste členom nášho vernostného programu, pri použítí zľavového kódu vám bude aplikovaná vždy najvyššia možná zľava (buď podľa úrovne vernostného statusu alebo podľa zľavového kódu).

Umiestnenie zľavového kóduMiesto pre zadanie zľavového kódu sa nachádza priamo v prvom kroku objednávky (v nákupnom košíku)

 

 

Vybrané produkty môžete medzi sebou porovnávať aj priamo na eshope cez funkciu porovnávača. Produkty to porovnávača vložíte cez modrú ikonku váh na stránke kategórie, alebo na stránke konkrétneho produktu kliknutím na text: Pridať do porovnávača. Do porovnávača môžete pridať viacero produktov. Vidíte tam ich prehľadné porovnanie funkcií, váhy, rozmerov či iných vlastností. Veríme, že Vám aj táto nová funkcia pomôže správne sa rozhodnúť.

Informácie uvedené pri nábytku vystihujú skutočný stav. Ak je uvedené „na sklade“, nábytok máme momentálne na centrálnom sklade a po vytvorení objednávky na e-shope Vám bude dodaný na adresu doručenia.

Nakoľko sme len dodávatelia, nie výrobcovia, nevieme vyrobiť tovar podľa individuálnych požiadaviek. Vieme dodať iba ten tovar, ktorý ponúkame na našom e-shope www.kondela.sk, v určených rozmeroch a cenách. Čo sa týka iného farebného prevedenia, iné farebné prevedenie si môžete zvoliť iba v prípade, ak je pri popise daného výrobku aj vzorkovník so všetkými možnými farebnými a materiálovými prevedeniami.

Informáciu, v akom stave vám tovar dodáme, uvádzame na eshope v detailnom popise produktu. Väčšinu nábytku dodávame v demonte. To znamená, že nábytok si je nutné doma „poskladať“. K nábytku poskytujeme aj montážne návody. Spoločnosť KONDELA neposkytuje montážne služby. Niektoré menšie kusy nábytku či bytových doplnkov dodávame už v zmontovanom stave, pripravenom na okamžité použitie.

Rozmery našich produktov nájdete v detailnom popise produktu, taktiež v záložke „Technické parametre“, ktorú nájdete nad detailným popisom produkti. Upozorňujeme zákazníkov, že pri čalúnenom nábytku môžu mať rozmery toleranciu +/- 5 cm.

Štandardne sú postele dodávané bez matraca a roštu. V prípade, že rošt a matrac je súčasťou balenia, uvádzame to v detailnom popise produktu. Postele Boxspring sú dodávané aj s matracom a roštom.

Na Slovensku máme 21 kamenných predajní. Kontakty na predajne aj s otváracími hodinami nájdete na našom e-shope v sekcii „Predajne“.

Pri každom našom produkte – po jeho rozkliknutí – na pravej strane vedľa obrázka nájdete „Vyberte predajňu“, taktiež zoznam konkrétnych predajní, ktoré majú tovar v danej chvíli na voľno na sklade. Keď si zvolíte niektorú z vypísaných predajní, tovar si môžete na predajni priamo rezervovať.

Nakoľko máme v ponuke tisícky produktov, nie je z kapacitných dôvodov možné mať všetko vystavené. Zoznam vystavených produktov, aj produktov skladom na konkrétnej predajni si viete pozrieť priamo na eshope. Po rozkliknutí stránky konkrétnej predajne zoznam nájdete pod tlačítkom Vystavené produkty. Produkty si viete vyfiltrovať podľa Vami zvolených kritérii.

Ceny nábytku sú rovnaké, vychádzajú z platného katalógu, príp. z akciových letákov.

Ak je zľava resp. akcia priamo definovaná, že platí iba pri nákupe cez e-shop, nie je možné si ju uplatniť pri nákupe na našej predajni.

Reklamačný formulár môžete vyplniť online na našom webe.

Kompletné informácie k reklamáciám nájdete na našom webe.

Áno, môžete. Zákonom stanovená lehota na vrátenie tovaru je 14 dní od prevzatia tovaru. Vďaka našim benefitom však tovar zakúpený na kondela.sk môžete vrátiť až do 60 dní od zakúpenia tovaru. Viac informácií nájdete v našich benefitoch: kondela.sk/benefity/vratenie-tovaru-do-60-dni/.

V prípade, ak ste sa na našom e-shope už registrovali a zabudli ste heslo, môžete si požiadať o vytvorenie nového hesla. Odkaz nájdete v časti Prihlásenie.

Zabudnuté hesloZabudnuté heslo

Históriu vašich objednávok nájdete vo svojom používateľskom profile. Ak hľadáte objednávky staršie, ako z októbra 2019, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle 02/40 100 100 alebo mailom na [email protected].